Sunday, October 26, 2008

nothing important

Semlm, everything goes well and Alhamdulillah...taktahu nak cerita apa disini...second xtvts by my student and supervise by me....i love all my students....but, maybe i'm kinda of strict....biarlah students faham sebabnya...kita tak boleh nak fahamkan semua org didunia nie..dan nak puas kan hati semua org....biar ape pun berlalu dan berlaku, terpulang kepada niat kita sendiri...yang paling penting, jgn kita susahkan hidup seseorg....i'm also kinda of remember of all past...and difficult to delete either from my memory or from heart....so, once people talk an do bad to me, i will forgive but, difficult to forget....ini susahnya jadi diri aku....sebab, aku nie sorang yang amat ambil berat pada setiap perkara...so my life is too complicated....sebab tue, awal2 lagi, aku dah pesan pada orang....not easily being me n be with me...i trust people..but once u betray me...i will keep it as a barrier to be close with u....and, perhaps i'm kinda sensitive people...i keep..and keep...and keep...so, thats me....i try to forget everything but i dont know why, difficult to do...sorry, if u cant understand me....but, insyaAllah...i'm sincere to be with any..but i hope people will also do................because i dont want to hate anybody...............thats y, i need my time n place to go...because i need to think a lot....

2008 will be past only in 2 months more to go...bila fikir semula, masa berlalu amat cepat dan pantas...kadang-kadang tak sangka semakin lama semakin cepat. Tahun depan dah 2009, i hope 2008 will be ended in flying colours of my life. i really need to have a new starting in 2009...sebelum tue, kena lah habis kan thn ini...1 dis nie, genaplah 3 thn disini...tiada siapa pun tahu dan jangka sesuatu yang telah berlaku...hidup ni mcm gambling..kita cuba...usaha..doa dan tawakkal.itu shj..tiada apa yang ada selain itu...semua org yang terbaik tetapi hanya Allah shj yang tahu..dimana terbaiknya hidup kita...

Saya percaya pada TIME and CIRCLE.....


No comments: