Sunday, September 21, 2008

unexpected.....past is still be the past

Ini gambar kwn-kwn2 aku masa first time la, aku rasa genap 2 thn la agaknya dulu...aku mcm terlupa pula...sorryla, aku bukan jenis tulis...tp sure tarikhnya 1 disember la...dan aku pun x sangka sampai dah 2 tahun disini...seingatkan aku la, tak pernah aku fikirkan untuk tgl di sabah atau sarawak atau mahupun di labuan...uish...pejam celik dah 2 tahun, tapi tak aku sangka bulan dis 2008 nie, dah genap 3 tahun, Ya Allah..memang rezeki aku kat sini rupanya...maybe tahun nie tak celebrate la kot..ape kebendanya nak celebrate kalau beratus kertas exam aku skrang nak di tanda...bukan mkn kek secret recipe nie nanti, ade nanti...kertas jwapan budak jadi bahan kek aku....nak2...bulan 12 nie, aku nak exam buat kedua kalinya..selepas induksi..fuh.....aku pun taktahu mcmana ni nanti......sat yer, aku masih ingat nie lagi..dulu kami pergi pulau manukan celebrate la konon...pergi rumah awie..pergi secret recipe....mcm2 la...hari berganti hari...takkan sempatnya nanti nak celebrate pun...kalau nanti dah mencecah angka 10....langsung lupe...anyway, aku hope semuanya ok la nanti...aku baru buat intro je nie...mls nak tulis panjang2...sebab hal2 lepas nie...aku suke simpan je dlm kotak kepala otak aku nie.....aku rasalah pics nie semua ada dlm facebook atau friendster aku...same je nanti...k...byeeee

No comments: